Veelgestelde vragen
Als ik iets bestel op zaterdag of zondag, wanneer kan ik mijn bestelling dan verwachten?
Als je een artikel bestelt op zaterdag of op zondag, zal deze op maandag met zorg verwerkt en overgedragen worden voor transport (mits op voorraad). Je ontvangt op maandag automatisch een bevestiging van de verzending, waarna DHL of PostNL je bestelling op dinsdag zal afleveren.
Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?
Zodra wij jouw order hebben ontvangen, wordt deze met de grootste zorg verpakt en klaargezet voor transport. Als de order op een doordeweekse dag voor 17:00 uur bij ons geplaatst wordt, zal deze dezelfde dag nog naar je verstuurd worden. DHL of PostNL zal de bestelling zorgvuldig verwerken, zodat je het de volgende dag al ontvangt. Als je in het weekend een product besteld, zal deze op maandag worden verwerkt en verstuurd. Indien je niet thuis bent, zal de chauffeur de volgende dag nog een keer langskomen. Zij zullen drie keer het pakket proberen aan te bieden. Indien je daarna ook niet thuis bent, zal het pakket worden afgegeven bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.
Kan ik mijn bestelling ook volgen?
Op het moment dat jouw bestelling is overgedragen voor transport, ontvang je van Gardentrail automatisch een track and trace code. Zo kun je jouw bestelling volgen.
Kan mijn product ook worden afgeleverd in België, Frankrijk, Luxemburg of Duitsland?
Jouw bestelling kan door Gardentrail ook naar de bovengenoemde landen worden afgeleverd. Voor het afleveren van bestellingen buiten Nederland, kan het zo zijn dat dit langer duurt dan 24 uur.
Ik heb een product elders goedkoper gezien, wat moet ik doen?
Indien je een product elders goedkoper hebt gezien, laat dit ons dan weten. Je ontvangt 5% korting op basis van de laagste prijs. Stuur ons een link naar de betreffende pagina waar je het product goedkoper hebt gezien. Hierna zullen wij een persoonlijke kortingscode voor je activeren.
Waar kan ik een eventuele kortingscode invullen?
Op het moment dat je een product in de winkelwagen hebt, kun je bij de check-out de kortingscode invullen.
Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
Voor alle bestellingen boven de 50 euro incl. BTW, worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Dit geldt alleen voor bestellingen binnen de Benelux. De verzendkosten voor bestellingen onder de 50 euro incl. BTW zijn 3,95 euro.
Kan ik mijn bestelling ook op een andere dag laten afleveren (naar keuze)?
Dit is mogelijk! Als je bij of na het bestellen ons een e-mail stuurt en aangeeft op welke dag je de bestelling wenst te ontvangen, zullen wij hier rekening mee houden. Wij zorgen ervoor dat de bestelling dan op de afgesproken datum wordt afgeleverd.
Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?
Bij Gardentrail kun je aankopen met iDeal, Creditcard (VISA/Mastercard), AfterPay, Mistercash en SofortBanking betalen. Wij brengen hiervoor geen extra kosten in rekening. Zodra de betaling is goedgekeurd, sturen wij jouw bestelling direct op. In de meeste gevallen worden de gegevens binnen enkele minuten al goedgekeurd, maar het kan ook voorkomen dat dit maximaal 24 uur duurt. Wil je liever pas betalen op het moment dat het product bij je wordt afgeleverd? Plaats dan jouw bestelling via Afterpay. Op aanvraag via info@gardentrail.nl is het ook mogelijk om onder rembours te betalen. Dit betekent dat je betaalt bij de postbode, oftewel bij aflevering. De kosten om onder rembours te betalen bedragen € 19,95 per bestelling.
Ik heb een vraag over een product, hoe kan ik deze stellen?
Vragen over producten kun je telefonisch stellen via 020-3331751 of via info@gardentrail.nl
Wat is de garantie van mijn bestelling?
Op ieder aangekocht product is de wettelijke garantie van toepassing. Onder wettelijke garantie wordt verstaan de levensduur van een product die een consument mag verwachten. Op aankopen bij Gardentrail heb je gemiddeld 2 jaar garantie, tenzij anders vermeld. Deze garantie geldt onverminderd de wettelijke garantie.
Hoe kan ik mijn product terugsturen?
Voor het retour sturen van je aankopen vragen wij je om een e-mail te sturen naar info@gardentrail.nl met daarin het bestelnummer en eventueel de reden van retourneren. In deze email kan je ook aangeven of je de bestelling wilt annuleren of dat je het product wilt ruilen of (indien nodig) laten repareren. Een medewerker van Gardentrail zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen met verdere instructies voor het retour sturen van het product en je ontvangt een retournummer. Wij vragen je dit nummer te vermelden bij het retour sturen van je product. Voor meer informatie over welke producten in aanmerking komen voor retour sturen en binnen welke termijn je dit moet doen verwijzen wij je naar: Garantie & Retourneren.
Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
Door op de website in te schrijven voor de nieuwsbrief houden wij je op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen.
Hoe weet ik of mijn product op voorraad is?
Bij ieder product is aangegeven of deze op voorraad is en met welke levertijd.
Hoe kan ik eventueel een klacht indienen?
Voor het indienen van een klacht vragen wij je om deze te sturen naar info@gardentrail.nl. Wij zullen jouw klacht na binnenkomst direct in behandeling nemen. Je ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op de klacht. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle prijzen die vermeld staan op Gardentrail.nl zijn inclusief BTW (21%).
Mijn vraag staat er niet tussen?
Heb je een andere vraag, neem dan telefonisch contact op met Gardentrail via 020-3331751 of stuur een e-mail naar info@gardentrail.nl.