Bestellen & Betalen

Bestellen & Betalen

Bij Gardentrail kun je gemakkelijk en veilig online bestellen en betalen. In onderstaande stappen leggen we ons bestelproces aan je uit. Heb je hierna toch nog vragen? Neem dan contact met ons op via info@gardentrail.nl of via 020 - 333 17 51.

Bestellen & betalen

  1. Selecteer het product dat je leuk vindt in onze webshop.
  2. Op de productpagina vind je alle productinformatie. Hier kan je het product in je winkelwagen toevoegen. Klik op de groene knop "In winkelmandje". Het artikel is hierna toegevoegd. Je krijgt hiervan een bevestiging in je scherm te zien met de keuze of je verder wilt winkelen (ga verder) of meteen naar je winkelwagen wilt gaan. Indien je voor "ga verder" kiest, kan je hierna bovenstaande stappen herhalen om zo meer artikelen aan je winkelmandje toe te voegen.
  3. Indien je meteen wilt afrekenen, klik je op de groene knop "winkelwagen" om direct naar je winkelwagen te gaan en om de bestelling verder af te ronden.
  4. Je komt nu in je winkelwagen terecht. Controleer de inhoud van je winkelwagen en vul hier eventueel een kortingscode in. Wil je een artikel verwijderen? Klik dan op het knopje van de prullenbak. Klopt alles? Klik dan op "doorgaan met bestellen".
  5. Vul nu al je aflevergegevens in. Heb je al een account? Dan kun je inloggen. Verder kan je er voor kiezen om af te rekenen zonder account of om direct een account aan te maken. We raden je aan een account aan te maken, hierdoor heb je altijd een overzicht van jouw bestellingen. 
  6. Kies de gewenste bezorgmethode. Wil je je bestelling ophalen in Voorhout? Dan nemen we na het plaatsen van je bestelling hierover contact met je op. 
  7. Kies de gewenste betaalmethode. Je kunt hieronder eventueel ook nog een kortingscode toepassen indien je dit eerder tijdens het bestelproces bent vergeten. 
  8. Kijk je bestelling goed na of alles klopt. Vink de betreffende boxen aan naar wens (nieuwsbrief, algemene voorwaarden). Klik nu op "ga naar afrekenen". Je wordt nu doorgeleid naar de beveiligde betaalpagina van Pay.nl. Volg de verdere stappen in het scherm.
  9. Als je betaling gelukt is, wordt jouw order opgeslagen en de orderbevestiging per e-mail naar je toegestuurd. Tevens ontvang je een factuur per e-mail. Je bestelling is nu met succes geplaatst. Geen factuur ontvangen? Dan is de betaling niet gelukt. Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bestelling wijzigen of annuleren

De tijd tussen het plaatsen van je bestelling en de verwerking ervan is vaak zeer kort. Wil je je bestelling wijzigen of annuleren? Stuur dan dit verzoek zo snel mogelijk per e-mail via info@gardentrail.nl. Wij zullen dan kijken of de wijziging of annulering nog mogelijk is. Tevens hebben wij dit altijd zwart op wit nodig. Is het te laat om je bestelling te wijzigen of te annuleren? Dan kun je gebruik maken van onze retourprocedure

Toegevoegd aan je winkelwagen!

Winkelwagen

Adres verwijderen

Weet je zeker dat je dit adres wilt verwijderen?

Offerte opvragen?

Laat via het onderstaande formulier je contactgegevens achter en wij zullen binnen 24 uur een persoonlijke offerte per email sturen. Wil je een offerte op maat ontvangen voor meer producten, geef dit dan in het opmerkingen veld.

Altijd de beste prijs!

Heb je dit product ergens anders goedkoper of voor dezelfde prijs gezien? GardenTrail garandeert voor alle consumenten de laagste prijs!

Laat het ons weten en je ontvangt jouw persoonlijke prijs op basis van de laagste prijs die je elders ziet!*

* Lees hier de actievoorwaarden